Bc. Adriana UJKANOVIČOVÁ

Diplomová práce

Metodika nácviku techniky běhu na 100m překážek na vyšší výkonnostní úrovni

Methodology the training techniques to run the 100m hurdles at a higher performance level
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena pouze na jednu atletickou disciplínu, a tou je běh na 100 m překážek. V této práci se pokusím co nejkonkrétněji najít způsob, jak zefektivnit nácvik resp. výuku této atletické disciplíny na 2. stupni základní školy v rámci tělesné výchovy a v tréninkovém středisku vedené začínajícími trenéry, a to zejména rozšířenou nabídkou průpravných cvičení. Práce bude rozdělena do dvou …více
Abstract:
Thesis is focused only on one athletic discipline, and that is to run on the 100 m hurdles. In this work I try as narrowly tailored as possible to find a way to streamline the practice or teaching of this athletic discipline to 2. the degree of basic school in the context of physical education and in the training centre led by the junior coaches, in particular an extended range of průpravných exercise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Václav Salcman, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

UJKANOVIČOVÁ, Adriana. Metodika nácviku techniky běhu na 100m překážek na vyšší výkonnostní úrovni. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Vy-TV

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.