Proměny reklamy v českém tisku v letech 1918-1938 – Alena Sýkorová
Alena Sýkorová
Diplomová práce
Proměny reklamy v českém tisku v letech 1918-1938
Commercials in Czech newspapers and magazines 1918-1938
Anotace:
Diplomová práce Proměny reklamy v českém tisku v letech 1918 - 1938 má za cíl zjistit, jakou podobu měla reklama v československém tisku v době tzv. první republiky. Teoretická část práce pojednává o reklamě v teoretické rovině. Obsahuje vysvětlení základních pojmů a představuje historický vývoj reklamy ve světě i na našem území. Součástí teoretické části je i stručné představení mediální situace v …víceAbstract:
The aim of thesis Commercials in Czech newspapers and magazines 1918-1938 is to find out what was the form of advertising during the first republic in Czechoslovakia. Theoretical part deals with topic of advertising at the theoretical level. It includes an explanation of basic concepts and presents historical development of advertising in the world and also in our territory. The theoretical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Macků
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
PERIODICKÝ TISK NA PARDUBICKU ZA PRVNÍ REPUBLIKY
Jan Beránek -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku 1. republiky
Lucie Zakopalová -
PERIODICKÝ TISK NA PARDUBICKU ZA PRVNÍ REPUBLIKY
Jan Beránek -
Ukrajinská krize 2014-15 v ruském periodickém tisku vydávaném v České republice
Barbora Juráková -
Vývoj tištěných médií od knihtisku po digitální tisk
Tereza Išková -
Mediální mapa periodického tisku národnostních menšin a etnických skupin v České republice
Katerina Nenkova -
Mediální mapa křesťanského periodického tisku v České republice
Jan Vondrák -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska
Název
Vložil
Vloženo
Práva