Mgr. Petr Bernát

Bachelor's thesis

Billboardy softwarových produktů

Billboards of software products
Abstract:
Práce je rozdělená na dvě části. Na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá jednotlivými pojmy. Jedná se o pojmy billboard, reklama a software. Pojem reklama je rozebrána převážně ve spojení s billboardem, nejedná se tedy o reklamu jako celek. Ve druhé, praktické, části se popisují jednotlivé vlastní návrhy. Popisuje se produkt, pro který je návrh vytvořený a následně pak vzhled hotového …more
Abstract:
Bachelor's thesis is divided into two parts. A theoretical part and a practical part. The theoretical part contains particulars terms. Billboard, software and advertising are the terms. The term advertising contains only a billboard advertising, it is not whole advertising. Second part describes own projects. An advertised product and look of the project are described in second part. Both of the pars …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
  • Reader: doc. PaedDr. Jiří Eliška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky