Mgr. Petr Bernát

Bakalářská práce

Billboardy softwarových produktů

Billboards of software products
Anotace:
Práce je rozdělená na dvě části. Na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá jednotlivými pojmy. Jedná se o pojmy billboard, reklama a software. Pojem reklama je rozebrána převážně ve spojení s billboardem, nejedná se tedy o reklamu jako celek. Ve druhé, praktické, části se popisují jednotlivé vlastní návrhy. Popisuje se produkt, pro který je návrh vytvořený a následně pak vzhled hotového …více
Abstract:
Bachelor's thesis is divided into two parts. A theoretical part and a practical part. The theoretical part contains particulars terms. Billboard, software and advertising are the terms. The term advertising contains only a billboard advertising, it is not whole advertising. Second part describes own projects. An advertised product and look of the project are described in second part. Both of the pars …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
  • Oponent: doc. PaedDr. Jiří Eliška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky