Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj – Bc. Michal Čmakal
Bc. Michal Čmakal
Bakalářská práce
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Project "Specialised exhibitions and fairs" as a marketing tool
Anotace:
Práce je zaměřena na využití strukturálních fondů EU v Operačním programu podnikání a inovace pomocí projektu Specializované výstavy a veletrhy, zaměřující se na společnou účast firem na výstavách a veletrzích, pro posílení konkurenceschopnosti malých a středních firem na zahraničních trzích. Cílem je implementovat tento projekt na vybranou společnost a zhodnotit jeho efekt. Obsahem práce je analýza …víceAbstract:
The work focuses on the use of EU structural funds in the Operational Programme Enterprise and Innovation using the project "Specialized exhibitions and fairs" as a marketing tool, focusing on joint participation of companies in exhibitions and fairs, to strengthen the competitiveness of small and medium-sized companies in foreign markets. The main goal is to implement this project for the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čmakal, Michal. Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika