Bc. Iveta Škorpilová
Master's thesis
Měření sledovanosti médií
Media Consumption Measurements
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje měření sledovanosti klasických médií (televize, tisk, rozhlas) a internetu. V teoretické části práce jsou představeny jednotlivé projekty, které se měřením sledovanosti zabývají – TV projekt, Media projekt, Radioprojekt a NetMonitor – je popsána jejich metodika, význam a využití jak pro samotná média, tak pro reklamní zadavatele. Cílem praktické části je sociodemografická …viacAbstract:
This thesis is devoted to measurement of traditional media (television, print, radio) and the Internet. The theoretical part presents individual projects that deal with audience measurement - TV project, Media Project, Radioproject and NetMonitor - describes their methodology, significance and the use of for media and for the advertiser. The aim of the practical part is the socio-demographic analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ghka6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Měření sledovanosti médií v ČR
Michael Štádler -
Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012
Klára Chlupatá