Bc. Iveta Škorpilová

Master's thesis

Měření sledovanosti médií

Media Consumption Measurements
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje měření sledovanosti klasických médií (televize, tisk, rozhlas) a internetu. V teoretické části práce jsou představeny jednotlivé projekty, které se měřením sledovanosti zabývají – TV projekt, Media projekt, Radioprojekt a NetMonitor – je popsána jejich metodika, význam a využití jak pro samotná média, tak pro reklamní zadavatele. Cílem praktické části je sociodemografická …viac
Abstract:
This thesis is devoted to measurement of traditional media (television, print, radio) and the Internet. The theoretical part presents individual projects that deal with audience measurement - TV project, Media Project, Radioproject and NetMonitor - describes their methodology, significance and the use of for media and for the advertiser. The aim of the practical part is the socio-demographic analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
  • Vedúci: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma