Měření spokojenosti zákazníků s vietnamskou prodejnou – Thu Thao Tran
Thu Thao Tran
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků s vietnamskou prodejnou
Customer Satisfaction Measurement with Vietnamese Shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s vietnamskou prodejnou. Cílem práce je analyzovat faktory ovlivňující spokojenost zákazníků s touto konkrétní prodejnou a navrhnout možnosti zlepšení zákaznického zážitku. V úvodní části práce je představena teoretická základna týkající se měření spokojenosti zákazníků a jeho významu pro podniky. Jsou zde diskutovány různé metody a přístupy …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the measurement of customer satisfaction with a Vietnamese store. The goal of the work is to analyze the factors influencing customer satisfaction with this particular store and to suggest possibilities for improving the customer experience. In the introductory part of the thesis, the theoretical basis regarding the measurement of customer satisfaction and its importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Měření sledovanosti médií
Miloš Stibal -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Zkoumání souvislostí v datech z dotazníkového šetření
Lucie Janošíková -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová