Umělá inteligence v počítačových hrách – Michal Horák
Michal Horák
Bakalářská práce
Umělá inteligence v počítačových hrách
Artificial intelligence in computer games
Anotace:
Práce se zabývá popisem jednotlivých metod umělé inteligence v kontextu počítačových her. Demonstruje získané poznatky o umělé inteligenci pomocí pluginu do hry Minecraft. Popisuje implementaci a požadavky tvorby pluginu. Hodnotí způsob demonstrace konceptů s využitím počítačových her.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14174
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jakub Beneš
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023