Michal Horák
Bachelor's thesis
Umělá inteligence v počítačových hrách
Artificial intelligence in computer games
Abstract:
Práce se zabývá popisem jednotlivých metod umělé inteligence v kontextu počítačových her. Demonstruje získané poznatky o umělé inteligenci pomocí pluginu do hry Minecraft. Popisuje implementaci a požadavky tvorby pluginu. Hodnotí způsob demonstrace konceptů s využitím počítačových her.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14174
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jakub Beneš
- Reader: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
2/6/2023
Kohout, J.
2/6/2023