Strategická analýza vybraného podniku – Bc. Richard Zbranek
Bc. Richard Zbranek
Bakalářská práce
Strategická analýza vybraného podniku
Strategic Analysis of a Particular Company
Abstract:
Bachelor thesis “Strategic Analysis of a Particular Company” consists of two parts. The theoretical part carries basic knowledge needed to analyse internal and external environmnent of a company and to perform SWOT analysis. The practical part describes how theoretical knowledge stated in the first part is used to conduct an actual strategic analysis of DA Servis, limited liability company. The outcome …víceAbstract:
Predmetom mojej bakalárskej práce „Strategická analýza vybraného podniku“ je vytvorenie strategickej analýzy zvoleného podniku a odporučenie vhodnej stratégie. V teoretickej časti práce sú uvedené teoretické poznatky a predpoklady týkajúce sa strategickej analýzy, ktoré sú dôležité pre správne vypracovanie analýzy vnútorného prostredia a okolia podniku a následnú tvorbu SWOT analýzy. Praktická časť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xnsbk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Vohradský -
SWOT analýza průmyslového turismu
Anna Chlumová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Eva Pospíšilová -
SWOT analýza Integrované střední školy v Litoměřicích
Bohumil JEŽEK -
SWOT analýza podniku
Miloš Bernard -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
Veronika Práznovská