Bc. Veronika Havlová, DiS.

Diplomová práce

Analýza změn v bankovním sektoru klientských služeb vyvolaných pandemií Covid-19.

Anotace:
Cílem práce je porovnat bankovní sektor v oblasti klientských služeb před a po vypuknutí pandemie Covid-19. Předmětem je analýza vlivu pandemie na rizikovost investic a změny úrokových sazeb spotřebních a podnikatelských úvěrů. Dále je zkoumán fakt, do jaké míry se rozšířila digitalizace a virtuální obsluha bankovního klienta. Pro splnění cíle byla využita metoda sběru dat a analýza změn v oblasti …více
Abstract:
The aim of this work is to compare the banking sector in the field of client services before and after the outbreak of the Covid-19 pandemic. The subject is an analysis of the impact of the pandemic on the riskiness of investments and changes in interest rates on consumer and business loans. Furthermore, the fact to what extent the digitization and virtual service of the bank client has spread is examined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Krulický, MBA, Ing. Veronika Machová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Exnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika