Etablování výzkumu politické komunikace – Tereza HORAŽĎOVSKÁ
Tereza HORAŽĎOVSKÁ
Bakalářská práce
Etablování výzkumu politické komunikace
The Establishment of Political Communication Research
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o počátcích výzkumu politické komunikace. Hlavním cílem práce je představit a analyzovat myšlenky, na kterých jsou založeny teorie, které se jako první začaly zabývat zkoumáním role a významu komunikace ve společnosti. Tyto teorie jsou dnes považovány za jedny z nejvýznamnějších přístupů pro studium komunikace a mocenských vztahů ve společnosti, a proto jsem se rozhodla …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the beginnings of political communication research. The main aim of the thesis is to introduce and analyze theories, which first began to examine the role and importance of communication in society. These theories are today considered to be one of the most important approaches for studying communication and power relations in society, so I decided to analyze them in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORAŽĎOVSKÁ, Tereza. Etablování výzkumu politické komunikace. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Role populistické politické komunikace v kampaních Strany pro Svobodu Geerta Wilderse
Marie ŠMÍDOVÁ -
Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace
Denisa Maňasová -
Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané?
Michael Haman -
Politická komunikace v době krize: PR ukrajinských vládních sil během války na Ukrajině v rove 2022
Petr PAVLOVSKÝ -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Ruská propaganda a mediální prostor v Srbsku v kontextu konfliktu na Ukrajině
Kristina Kučerová -
Propaganda v rámci nacistického Německa a socialistického Československa
Jitka Sláviková