Ondřej BAHOUNEK
Bachelor's thesis
Fotorealistické zobrazování
Photorealistic rendering
Abstract:
Tématem práce jsou techniky fotorealistického zobrazování (Monte Carlo, raycasting, raytracing, atd.) využívané v počítačové grafi ce, podrobnější zaměření na metodu raytracing (zpětné sledování paprsku) a popis všech podstatných metod v něm využitých (reprezentace objektů, světel, vržené stíny, odrazivost a lom paprsku). Na základě těchto znalostí byl vytvořen program RayTracer schopný zobrazovat …moreAbstract:
The topic of this bachelor's thesis are techniques of fotorealistic rendering (Monte Carlo, raycasting, raytracing, etc.) that are used in computer graphics, with detailed view at raytracing method and description of all neccessary methods used within it (object reprezentation, lights, dropped shadows, reflectance and refraction of ray). Based on these knowlidge was implemented programme RayTracer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2011
Accessible from:: 22. 8. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eduard Bartl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAHOUNEK, Ondřej. Fotorealistické zobrazování. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Computer Science / Computer Science
Theses on a related topic
-
Pokročilé metody fotorealistického zobrazování
Ondřej BAHOUNEK -
Zobrazení 3D scény metodou raytracing se zaměřením na urychlující datové struktury
Vojtěch Řehák -
Raytracing na GPU
Marek Straňák -
Raytracing virtuálních grafických scén
Matej Kendra -
Raytracing pro GPUEngine
David Novák -
Raytracing virtuálních grafických scén
Andrej Rypák -
Hybridní raytracing v rozhraní DXR
Tomáš Polášek -
Raytracing pomocí technologie CUDA
Jan Křístek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights