Ondřej BAHOUNEK
Bakalářská práce
Fotorealistické zobrazování
Photorealistic rendering
Anotace:
Tématem práce jsou techniky fotorealistického zobrazování (Monte Carlo, raycasting, raytracing, atd.) využívané v počítačové grafi ce, podrobnější zaměření na metodu raytracing (zpětné sledování paprsku) a popis všech podstatných metod v něm využitých (reprezentace objektů, světel, vržené stíny, odrazivost a lom paprsku). Na základě těchto znalostí byl vytvořen program RayTracer schopný zobrazovat …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis are techniques of fotorealistic rendering (Monte Carlo, raycasting, raytracing, etc.) that are used in computer graphics, with detailed view at raytracing method and description of all neccessary methods used within it (object reprezentation, lights, dropped shadows, reflectance and refraction of ray). Based on these knowlidge was implemented programme RayTracer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2011
Zveřejnit od: 22. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eduard Bartl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAHOUNEK, Ondřej. Fotorealistické zobrazování. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Pokročilé metody fotorealistického zobrazování
Ondřej BAHOUNEK -
Zobrazení 3D scény metodou raytracing se zaměřením na urychlující datové struktury
Vojtěch Řehák -
Raytracing na GPU
Marek Straňák -
Raytracing virtuálních grafických scén
Andrej Rypák -
Hybridní raytracing v rozhraní DXR
Tomáš Polášek -
Raytracing virtuálních grafických scén
Matej Kendra -
Raytracing pro GPUEngine
David Novák -
Raytracing pomocí technologie CUDA
Jan Křístek
Název
Vložil
Vloženo
Práva