Matěj Konečný
Bakalářská práce
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firm's Development
Anotace:
Strategie se dá považovat jako cesta, kterou se podnik má vydat, aby dosáhl svých cílů. No a cílem této práce bylo definovat strategii rozvoje podniku VOPI s.r.o. (malý podnik z České republiky), který trpí pro-blémy v cenotvorbě spojenými s jeho ziskovostí. Práce analyzuje ceno-tvorbu podniku. Následně pomocí SWOT zhodnocuje prostředí podni-ku. V závěru jsou navrženy strategie dalšího rozvoje řešící …víceAbstract:
Strategy can be thought of as the path a business should take to achieve its goals. The aim of this paper was to define a strategy for the development of VOPI s. r. o. (small company from Czechia), which suf-fers from pricing problems related to its profitability. The thesis anal-yses the pricing of the enterprise. Subsequently, it evaluates the envi-ronment of the company through SWOT. Finally, problem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fpswp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Communication in a business environment
Ruomeng Zhuge -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain
Anna Cherniavska -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák