Strategická analýza prostředí vybrané organizace – Martin SCHAFFER
Martin SCHAFFER
Bachelor's thesis
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Strategic analysis of the environment of the selected organization
Abstract:
Tématem práce je strategická analýza prostředí vybrané organizace. Cílem práce je provedení dílčích strategických šetření a následné vyvození závěrů pro navržení doporučení zkoumané společnosti. Tento cíl byl naplněn skrze analýzu mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí společnosti. Při analýze makroprostředí byly použity metody PESTLE a benchmarking. Pro analýzu mezoprostředí byl využit Porterův …moreAbstract:
The topic of the thesis is a strategic analysis of the environment of a selected organization. The aim of the thesis is to conduct partial strategic investigations and then draw conclusions to propose recommendations to the company under study. This objective has been fulfilled through the analysis of the company's micro, meso and macro environments. PESTLE and benchmarking methods were used in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Kutlák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHAFFER, Martin. Strategická analýza prostředí vybrané organizace. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Economics and Management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Identifikace konkurenčního prostředí vybraného produktu
Jan Mikulka -
Analýza konkurenčního prostředí na trhu elektromobility v České republice a predikce vývoje
Jan Drabina -
Analýza konkurenčního prostředí společnosti
Tomáš Lafek -
Analýza konkurenčního prostředí v automobilovém průmyslu České republiky
Jan Drabina -
Firma v konkurenčním prostředí
Lucie Rubášová -
Firma v konkurenčním prostředí
Anna Jansová -
Firma v konkurenčním prostředí
Maryna Karalchuk