Strategická analýza prostředí vybrané organizace – Martin SCHAFFER
Martin SCHAFFER
Bakalářská práce
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Strategic analysis of the environment of the selected organization
Anotace:
Tématem práce je strategická analýza prostředí vybrané organizace. Cílem práce je provedení dílčích strategických šetření a následné vyvození závěrů pro navržení doporučení zkoumané společnosti. Tento cíl byl naplněn skrze analýzu mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí společnosti. Při analýze makroprostředí byly použity metody PESTLE a benchmarking. Pro analýzu mezoprostředí byl využit Porterův …víceAbstract:
The topic of the thesis is a strategic analysis of the environment of a selected organization. The aim of the thesis is to conduct partial strategic investigations and then draw conclusions to propose recommendations to the company under study. This objective has been fulfilled through the analysis of the company's micro, meso and macro environments. PESTLE and benchmarking methods were used in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Kutlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHAFFER, Martin. Strategická analýza prostředí vybrané organizace. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Identifikace konkurenčního prostředí vybraného produktu
Jan Mikulka -
Analýza konkurenčního prostředí na trhu elektromobility v České republice a predikce vývoje
Jan Drabina -
Analýza konkurenčního prostředí v automobilovém průmyslu České republiky
Jan Drabina -
Analýza konkurenčního prostředí společnosti
Tomáš Lafek -
Firma v konkurenčním prostředí
Lucie Rubášová -
Firma v konkurenčním prostředí
Maryna Karalchuk -
Firma v konkurenčním prostředí
Kateřina Francová