Martin JOSKA

Bachelor's thesis

Dopravní výchova jako jev předcházející dopravní nehodovost dětí povinné školní docházky

Traffic education as a phenomenon of the previous traffic accidents of children of compulsory school attendance
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na dopravní výchovu dětí povinné školní docházky na základních školách v České republice. Hlavním cílem je analýza znalostí dětí v oblasti dopravních předpisů. Práce je rozdělena na část teoretickou zaměřenou na seznámení s problémem dopravní výchovy a část výzkumnou, která se zabývá znalostmi dětí z dopravních předpisů, zdali je dopravní výchova v našem školství taková …more
Abstract:
Bachelor thesis focuses on traffic education of children of compulsory school attendance in primary schools in the Czech Republic. The main objective is the analysis of children's knowledge of traffic regulations. The work is divided into theoretical part focused on introducing the problem of transportation education and research section, which deals with children's knowledge of traffic rules, whether …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Accessible from:: 31. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Jiří Pátra

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JOSKA, Martin. Dopravní výchova jako jev předcházející dopravní nehodovost dětí povinné školní docházky. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 05. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 31. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy - Prevention and Resocialization