Struktura, rozvoj a možnosti regulace maloobchodní sítě města Zlín – Bc. Marie Huňková
Bc. Marie Huňková
Diplomová práce
Struktura, rozvoj a možnosti regulace maloobchodní sítě města Zlín
Structure, Development and Regulation of Retail Possibilities of Zlin
Anotace:
Cílem této práce je podat ucelený pohled na maloobchodní strukturu města Zlína. Je tvoře-na dvěma částmi, a to částí teoretickou a částí praktickou. Teoretická část se zabývá násti-nem hlavní problematiky maloobchodu, vymezením základních pojmů a také popisem transformace a vývojových trendů v maloobchodu. Část praktická obsahuje analýzu malo-obchodní sítě jako celku a také analýzu rozvojové tendence …víceAbstract:
The goal of this master thesis is to give a comprehensive view of retail structure in the city of Zlín. I tis made of two parts, which the first is theoretical part and the sekond is practipal part. Theoretical part is concerned with the outline of the principal issues of retail, by delimmitation of fundamental terms and description of development trends in retail too. Practical part contains analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Huňková, Marie. Struktura, rozvoj a možnosti regulace maloobchodní sítě města Zlín. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Petra Kočová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Veronika Štanglová -
Prostorová analýza dlouhodobého vývoje maloobchodní sítě v Brně
Matouš Čanda -
Posouzení vybraných jednotek v maloobchodní síti České Lípy
Anna Rusínková -
Maloobchodní síť periferních oblastí: Javornicko a Žulovsko
Kateřina SÁROVÁ