Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje – Aleš FILIP
Aleš FILIP
Bachelor's thesis
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Advertising creative strategy in Czech TV advertising for soft drinks
Abstract:
Jeden ze tří činitelů úspěšné reklamy je kreativní strategie, která je založena na reklamní strategii. Obě tyto složky pomáhají tvořit marketingovou strategii firmy. Kreativní strategie se skládá z pěti částí. Tyto ovlivňují jedna druhou a společně pomáhají utvářet originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na nealkoholické nápoje. Teoretická …moreAbstract:
One of three factors of a successful commercial is creative strategy, which is based on Ad-vertising strategy. Both of these components help to create Marketing strategy. Creative startegy consists of five parts. These influence each other and together help to shape the originality and success of the advertising. This thesis deals with Advertising creative strategy in Czech television commercials for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18744
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILIP, Aleš. \textit{Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/3bcxs7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILIP, Aleš. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ