Student v roli učitele na pedagogické praxi – Hana Teplá
Hana Teplá
Diplomová práce
Student v roli učitele na pedagogické praxi
Student on the pedagogigs praxe
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pedagogickou praxí. Konkrétně se zaměřuje na přípravu, plánování a pozorování vyučování studentů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části obecně pojednáváme o profesní přípravě studentů učitelských oborů, o kompetencích budoucích učitelů, o významu, cílech a formách pedagogické praxe a o pozorování vyučování.V praktické části vykreslujeme metodiku …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
- Vedoucí: Irena Loudová
- Oponent: Kamil Janiš, Miloš Vítek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání v oblasti ICT na střední škole a jeho reflexe u studentů prvního ročníku učitelských studijních oborů na vysokých školách
Michal MRÁZEK -
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Komunikační kompetence budoucích učitelů
Iveta SPRATKOVÁ -
Analýza vědomostí a kompetencí v oboru potraviny a výživa u žáků středních odborných škol
Naděžda Valentová -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu provázejících učitelů.
Markéta STEJSKALOVÁ -
Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky
Kristýna Žádníková