Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Michaela Řeháková
Bc. Michaela Řeháková
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu a navržení nové marketingové strategie na základě provedených analýz. Úvodní část diplomové práce bude zaměřena na teoretická východiska strategického marketingu a proces tvorby marketingové strategie. Praktická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podnikatelského subjektu a zhodnocení současné …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is evaluate current marketing strategy of a selected business subject and to propose a new marketing strategy based on the performed analyzes. In the introductory part of the diploma thesis will be focus on the theoretical basis of strategic marketing and the process of creating a marketing strategy. The practical part of the work contains the characteristics of a selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xz5o0/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Braciníková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHÁKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/3bf3kl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová