Bc. Michaela Řeháková

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu

Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu a navržení nové marketingové strategie na základě provedených analýz. Úvodní část diplomové práce bude zaměřena na teoretická východiska strategického marketingu a proces tvorby marketingové strategie. Praktická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podnikatelského subjektu a zhodnocení současné …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is evaluate current marketing strategy of a selected business subject and to propose a new marketing strategy based on the performed analyzes. In the introductory part of the diploma thesis will be focus on the theoretical basis of strategic marketing and the process of creating a marketing strategy. The practical part of the work contains the characteristics of a selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xz5o0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management