Bc. Daniela Rawsthorne

Bakalářská práce

Teaching Grammar to Achieve Communicative Competence

Teaching Grammar to Achieve Communicative Competence
Abstract:
Práce se zabývá problematikou výuky gramatiky pro dosažení komunikativní kompetence u studentů angličtiny jako druhého nebo cizího jazyka. Diskutovány jsou argumenty pro a proti zahrnutí výuky gramatiky, také různé přístupy a tipy pro zlepšení kvality výuky gramatiky pro dosažení komunikativní kompetence.
Abstract:
This paper deals with the issue of teaching grammar to achieve communicative competence with EFL students. It presents and discusses arguments for and against teaching grammar, as well as various approaches and tips for improving the quality of teaching grammar towards achieving communicative competence.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rawsthorne, Daniela. Teaching Grammar to Achieve Communicative Competence. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice