Marketingová strategie společnosti Best Consulting Training, s.r.o. – Jitka Hrdinová
Jitka Hrdinová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Best Consulting Training, s.r.o.
Marketing strategy of the company Best Consulting & Training, s.r.o.
Anotace:
Závěrečná práce se týká marketingové strategie malé společnosti Best Consulting & Training, s.r.o. v Benešově. Společnost poskytuje služby v oblasti vzdělávání svářečů. Problémem, který by měl být v této diplomové práci řešen, je nedostatek zájemců o služby. Proto je hlavním cílem stanovit marketingovou strategii, která by zvýšila počet zájemců. V závěru práce je uvedena zvolená marketingová strategie …víceAbstract:
The graduation thesis is concerned in the marketing strategy of a small company Best Consulting & Training, s.r.o. situated in Benešov. The company provides services in field of the welding's education. There is a problem regarding a lack of customers. In the graduation thesis is analysed the business environment and internal situation of the company. In the final part of thesis are proposed chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2011
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: František Kulovaný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23711
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová