Mgr. Natella Vojtkova, MBA

Diplomová práce

Branding – its history and new challenges

Branding – its history and new challenges
Anotace:
Diplomová práce pojednává o koncepci značky, jejím neustálém vývoji a její roli při stanovení firemní marketingové strategie. Studie je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem výzkumu je analyzovat a vyhodnotit vývoj strategie značky společnosti Danfoss (se zaměřením na segment Danfoss Drives) po akvizici společnosti Vacon. Výsledky analýzy vedou k závěru, že nová politika značky …více
Abstract:
The diploma thesis discusses the concept of branding and its continuous development, as well as its challenges and opportunities in applied corporate marketing strategies today. The study is divided into a theoretical and a practical part. The main goal of the research is to analyse and evaluate the evolution of the corporate branding strategy of Danfoss (with a focus on the Danfoss Drives Business …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration