Vyjednávání vs. vývěskové ceny: agentový simulační model – Ing. Daniel Trupl
Ing. Daniel Trupl
Diplomová práce
Vyjednávání vs. vývěskové ceny: agentový simulační model
Bargaining vs. posted prices: An agent-based model
Anotace:
Práce je založena na vytvořených agentově-simulačních modelech trhů s prostorovou diferenciací produktu a s dvěma dostupnými metodami stanovení ceny: s vyjednáváním a s vývěskovými cenami. Na základě získaného datového souboru byly provedeny regresní analýzy, které odhalují vzájemnou interakci jednotlivých metod stanovení ceny a další efekty, ke kterým na trzích dochází. První část práce se zabývá …víceAbstract:
The thesis is based on created agent-based models of markets with local differentiation of product with two price-setting methods available: bargaining and posted-prices. Acquired data set is subject to regression analyses. Analyses reveal interaction of price-setting methods and other effects that can be observed on the markets. The first part of thesis contains examples of simulated markets and resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/czc4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Josef Menšík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomické teorie / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Agentový simulační model vývoje norem sexuálního chování za přítomnosti pohlavně přenosných chorob
Martin Zobal -
Agentový simulační model demokratické volby zdanění za předpokladu dokonalé mobility lidí
Lenka Syrovátková -
Agentově orientovaný simulační model pro distribuci zboží
Jiří Popelka -
Multiagentový simulační model vybraného trhu
Tomáš Orsava -
Farmer bargaining power and Agricultural Market Information and Services (AMIS)
Godwin Yao Fenoo