Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center – Bc. Štěpánka Vaňková
Bc. Štěpánka Vaňková
Diplomová práce
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Marketing communication of regional volunteer centers
Anotace:
Vaňková, Š. Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci regionálních dobrovolnických center v České republice. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení regionálním dobrovolnickým centrům, které povedou ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace. Tohoto cíle bylo dosaženo …víceAbstract:
Vaňková, Š. Marketing communication of regional volunteer centers. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This thesis focuses on the marketing communication of regional volunteer centers in the Czech Republic. The main goal of the work is to propose recommendations to regional volunteer centers that will lead to improvements in the field of marketing communication. This goal was achieved on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj
Matěj ŽALOUDEK -
Evaluace sociálně aktivizační služby pro seniory realizované regionálním dobrovolnickým centrem TOTEM, o.s.
Hana KŘÍŽOVÁ -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků