Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo – Bc. Barbora Šilerová
Bc. Barbora Šilerová
Diplomová práce
Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo
The Project of Increasing the Quality of Services Provided by the Restaurant Dobré Hnízdo
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo. Cílem práce je analyzovat úroveň stávajících služeb restauračního zařízení a následně navrhnout projekt, který eliminuje jeho zjištěné nedostatky. Diplomová práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literární rešerši vztahující se k marketingu služeb, gastronomii, restauračnímu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with an issue of quality of services provided by the Dobré Hnízdo restaurant. The aim of the thesis is to analyse the quality of current services of the restaurant and to propose a project, which eliminates its shortcomings. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to a literary search related to the general definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šilerová, Barbora. Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie
Dominika Dušková -
Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie
Lucie Hajdová -
Influencer Marketing in Gastronomy
Marek Havel -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita nabídky a služeb restaurací nabízejících hispánskou kuchyni na vybraném území
Klára Prouzová