Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku – Bc. Veronika Kytnerová
Bc. Veronika Kytnerová
Bachelor's thesis
Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku
Thematic plan focused on building relations to specific places with children of the preschool age
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a realizaci tematického plánu pro mateřské školy, jehož cílem je rozvíjení vztahu k místu, kde děti navštěvují mateřskou školu. Vychází z teoretických poznatků environmentální výchovy, která vnímá vytvoření vazby k místu, kde dítě žije a pochopení tohoto místa v širších souvislostech, jako zásadní zkušenost v pozdější ochotě ochraňovat a pečovat o jiná místa …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the preparation and implementation of a thematic plan for kindergartens, which aims to develop a relationship with the place where children attend kindergarten. It is based on theoretical knowledge of environmental education, which perceives the creation of a connection to the place where the child lives and understanding this place in a broader context, as a crucial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mk6q1/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Alžběta Jurasová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Environmentální senzitivita u dětí předškolního věku na Sokolovsku
Petra BENÍŠKOVÁ -
Environmentální senzitivita a postoje dětí v mateřských školách
Lucie SOKOLOVÁ -
Environmentální senzitivita předškolních dětí a její srovnání v rámci venkovských a městských mateřských škol.
Petra POHANOVÁ -
Terénní výuka jako prostředek formování environmentální senzitivity
Tereza Šípková -
Longitudinální studie environmentální senzitivity žáků prvního stupně základní školy
Anna NOVOTNÁ -
Možnosti využití vybraných přírodních lokalit v Ústí nad Labem pro rozvoj environmentální senzitivity dětí předškolního věku
Věra PIŽLOVÁ -
Chodím, prožívám, vyprávím. Tematická analýza dálkové pěší turistiky v environmentální perspektivě
Tereza Navrátilová -
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Lucie ŠVARCOVÁ