Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu – Lucie Křivanová
Lucie Křivanová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu
Abstract:
Práce hodnotí komunikační strategii značky MAZ, která vstupuje na český trh, proces komunikace a komunikační politiku společnosti TRADO Holding,a.s., ktrerá je výhradním distributorem nákladních automobilů značky MAZ. Práce obsahuje historii vývoje nákladních automobilů značky MAZ, charakteristiky společnosti TRADO Holding, a.s. a analýzu trhu nákladních automobilů v ČR.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2006
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1151
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2007
- Supervisor: Jaroslav Halík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1151
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.