Lucie Křivanová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu

Abstract:
Práce hodnotí komunikační strategii značky MAZ, která vstupuje na český trh, proces komunikace a komunikační politiku společnosti TRADO Holding,a.s., ktrerá je výhradním distributorem nákladních automobilů značky MAZ. Práce obsahuje historii vývoje nákladních automobilů značky MAZ, charakteristiky společnosti TRADO Holding, a.s. a analýzu trhu nákladních automobilů v ČR.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2007
  • Supervisor: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1151

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.