Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu – Lucie Křivanová
Lucie Křivanová
Bakalářská práce
Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu
Anotace:
Práce hodnotí komunikační strategii značky MAZ, která vstupuje na český trh, proces komunikace a komunikační politiku společnosti TRADO Holding,a.s., ktrerá je výhradním distributorem nákladních automobilů značky MAZ. Práce obsahuje historii vývoje nákladních automobilů značky MAZ, charakteristiky společnosti TRADO Holding, a.s. a analýzu trhu nákladních automobilů v ČR.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1151
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2007
- Vedoucí: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1151
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.