Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny – Lenka Grmanová
Lenka Grmanová
Bachelor's thesis
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
Communication Plan of the Adamantino Hotel, plc. focused on Selected Target Groups
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá, vytvořením vyhovujícího komunikačního plánu pro hotel Adamantino. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na oblast teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je objasnění teoretických pojmů, kde je každá jednotlivá část komunikačního mixu detailně rozebrána. Práce vysvětluje dílčí náležitosti komunikačního plánu. Praktická část této práce je nejprve věnována …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a satisfactory communication plan for hotel Adamantino. The work is divided into two parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical part explains the theoretical concepts where especially the component parts of the communication mix are analysed in detail. This work also describes the different components of the communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRMANOVÁ, Lenka. \textit{Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3c6v5e/.
Jak správně citovat práci
Grmanová, Lenka. Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková