Komparace spotřebitelského chování generací na trhu s rychlým občerstvením – Lucie Kovářová
Lucie Kovářová
Bakalářská práce
Komparace spotřebitelského chování generací na trhu s rychlým občerstvením
Comparison of Consumer Behaviour by Generations in the Fastfood Market
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na spotřebitelské chování generací X, Y a Z na trhu s rychlým občerstvením. Cílem bakalářské práce bylo určení a rozbor hlavních faktorů, které ovlivňují spotřebitelské chování a nákupní rozhodování jedinců připadajících ke generacím X, Y a Z na území dnešní České republiky. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První je část teoretická, jsou zde popsána teoretická …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on consumer behaviour of generations X, Y and Z in the fastfood market. The aim of the bachelor thesis was to determine and analyze the main factors, that influence consumer behaviour and purchasing decision of individuals belonging to generations X, Y and Z in the territory of today's Czech Republic. The thesis consists of two main parts. The first part is theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Lucie. \textit{Komparace spotřebitelského chování generací na trhu s rychlým občerstvením}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/3cbkg1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
Emmanuel Selase ASAMOAH -
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlého občerstvení
Jiří Bujnoch -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Bridging the Linguistic Gap: Investigating Gen Z Slang Familiarity and Comprehension among Generation X and Millennials
Tereza EBERTOVÁ -
Kurt Cobain as a leader of Generation X
Michal NOVÁČEK