Analýza problematiky závad elektronických klapek sání motoru Audi 2,7 TDi a 3,0 TDi - principy, příčiny, řešení – Petr Obruča
Petr Obruča
Master's thesis
Analýza problematiky závad elektronických klapek sání motoru Audi 2,7 TDi a 3,0 TDi - principy, příčiny, řešení
Analysis of The Specific Defects of Electronics Intake Valves for Engine Audi 2.7 TDi and 3.0 TDi - Principles, Causes, Solutions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou problematiky závad elektronických klapek sání automobilu značky Audi, konkrétně verzemi motoru 2,7 a 3,0 TDi. První část je zaměřena na teoretický popis sacího systému obou vznětových motorů, s následným detailním rozborem elektronických klapek sání. Druhá část se věnuje praktickým měřením elektronických klapek sání, čímž je ověřena funkce a chování tohoto subsystému …moreAbstract:
This thesis analyzes the issue of electronic defects intake valves of car brand Audi, specifically engine version 2,7 and 3,0 TDi. The first part focuses on the theoretical description of both the intake system diesel engines, followed by a detailed analysis of electronic intake valves. The second part deals with practical measurements of electronic intake valves, which is verified by function and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/99965
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: Petr Šimoník
- Reader: Petr Palacký
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBRUČA, Petr. \textit{Analýza problematiky závad elektronických klapek sání motoru Audi 2,7 TDi a 3,0 TDi - principy, příčiny, řešení}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Univerzitní studijní programy. 2013. Available from: https://theses.cz/id/3cij4t/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Univerzitní studijní programyMaster programme / field:
Mechatronika / Automobilová elektronika
Theses on a related topic
-
Možnosti ovlivňování charakteristiky spalovacího motoru úpravami sacího systému
Michael CHARYPAR -
Optimalizace sacího traktu čtyř taktního spalovacího motoru Yamaha FZ6 pro závodní vozidlo soutěže Formula Student
Jiří Kochánek -
Návrh systému sání vzduchu pro monopost Formule Student
Vojtěch Klepetko -
Vliv konstrukčních změn sacího a výfukového traktu na výkonové a emisní parametry motoru
Michal Šenkyřík