Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí – Martina Chumanová
Martina Chumanová
Bakalářská práce
Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí
Marketing Strategy for the Czech-Austrian Border Area
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie pro česko-rakouské pohraničí, kde česká strana je zastoupena vybranými jihočeskými městy a rakouská strana je zastoupena spolkem pro podporu ekonomických subjektů ve městě Gmünd. První část práce je věnována teoretickým pojmům v oblasti marketingu, marketingového průzkumu trhu a marketingových nástrojů. Ve druhé části se práce věnuje představení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for the Czech-Austrian border area, where the Czech side is represented by selected South Bohemian towns and the Austrian side is represented by the association for the advertisement of economic entities in Gmünd. The first part of this thesis is devoted to the theoretical concepts in marketing, market research and marketing tools. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48471
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Lenka Lužická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48471
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The housing market in Ukraine
Vladyslav DIAKOV -
Produkce, výkup a zpracování ovčí vlny (Jihočeský kraj)
Petr KOVAŘÍK -
Ekonomické, sociální a environmentální dopady výstavby a provozu Jaderné elektrárny Temelín na Jihočeský kraj
Václav Dolejší -
Ochrana životního prostředí - Jihočeský kraj
Michaela Čechurová -
Péče o osoby s demencí (Alzheimerova choroba) - komparace domácí a ústavní péče u klienta (JČ kraj)
Jana ŠOLTÉSOVÁ -
Povědomí mužů v Jihočeském kraji a Kraji Vysočina o nádorech varlat a jejich prevenci
Kateřina KASALOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová