Martina Chumanová

Bakalářská práce

Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí

Marketing Strategy for the Czech-Austrian Border Area
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie pro česko-rakouské pohraničí, kde česká strana je zastoupena vybranými jihočeskými městy a rakouská strana je zastoupena spolkem pro podporu ekonomických subjektů ve městě Gmünd. První část práce je věnována teoretickým pojmům v oblasti marketingu, marketingového průzkumu trhu a marketingových nástrojů. Ve druhé části se práce věnuje představení …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for the Czech-Austrian border area, where the Czech side is represented by selected South Bohemian towns and the Austrian side is represented by the association for the advertisement of economic entities in Gmünd. The first part of this thesis is devoted to the theoretical concepts in marketing, market research and marketing tools. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Lenka Lužická

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48471