Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích – Bc. Yevgen Getman
Bc. Yevgen Getman
Bachelor's thesis
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Specifics of the selected company operated on B2B and B2C markets
Abstract:
Tato bakalářská práce zahrnuje základní informace o B2B a B2C trzích a jejich využití soukromou firmou Velerans & Co. s.r.o., jež se zabývá nákupem elektroniky a jejím následujícím prodejem jak velkoobchodně, tak i maloobchodně. Cílem této práce je analýza firmy a určení dalších cest jejího rozvoje, jelikož firma působí v odvětví, které vyžaduje tzv. myšlení mimo krabici a schopnost k prosazení …moreAbstract:
The bachelor thesis includes basic information about B2B and B2C markets and their use by the private company Velerans & Co. s.r.o., which deals with the purchase and sale of electronics with subsequent sales both wholesale and retail. This work aims to analyze the company and design further passengers of development because the company is processed in industries where the so-called thinking outside …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/o8f69/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2022
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GETMAN, Yevgen. \textit{Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/3cjy2k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
Kristýna Hrubčíková -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova -
Tax systems in EAEU region: tax harmonisation, tax competition?
Vladimir Tiutiuriukov -
Právní úprava daní z nezdravých potravin ("sugar tax"/"fat tax") ve vybraných členských státech EU
Martina Katreňáková -
Application of Corporate Income Tax including Evaluation of Tax Burden of Business Entities
Xiaohan Wang -
Analysis of Corporate Income Tax in Conditions of China including Evaluation of Tax Burden on Business Entities
Yujie Liang