Využití fantasy literatury v projektové výuce na 2. stupni ZŠ – Bc. Johana DOHNALOVÁ
Bc. Johana DOHNALOVÁ
Diplomová práce
Využití fantasy literatury v projektové výuce na 2. stupni ZŠ
The use of fantasy literature in project teaching at the lower-secondary school
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o projektovém vyučování a jeho využití na 2. stupni základní školy v rámci předmětu Český jazyk a literatura. Cílem teoretické práce je charakterizovat projektové vyučování a představit jeho historii. Další kapitoly pojednávají o fantasy literatuře, zabývají se jeho charakteristikou a historií. Hlavním cílem práce je navrhnout projekt, ve kterém by se propojovala projektová …víceAbstract:
This diploma thesis deals with project work and its usage at secondary school within the subject Czech language and literature. The aim of the theoretical part is characterized project work and introduce its history. Next chapters deal with fantasy literature, its characteristics and history. The main aim of the thesis is to design a project which would combine project work method and fantasy literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOHNALOVÁ, Johana. Využití fantasy literatury v projektové výuce na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva