Průvodce Dačicemi. Průmysl v Dačicích a projektová výuka ve spolupráci s regionálním muzeem – Bc. Martin Lebr
Bc. Martin Lebr
Diplomová práce
Průvodce Dačicemi. Průmysl v Dačicích a projektová výuka ve spolupráci s regionálním muzeem
Dačice Guide. Industry in Dačice and project-based learning in cooperation with the regional museum.
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá důležitými místy Dačic. V teoretické části pojednává o významné součásti dačického života především v 19. a 20. století, kterou je dačický průmysl. Na základě studia názvů ulic lze vyvodit, že průmysl měl pro Dačice v této době velký význam a promítl se i do názvosloví ulic. Snažím se tedy v této magisterské diplomové práci na základě tohoto zjištění vytvořit …víceAbstract:
This master's thesis deals with important places in Dačice. In the theoretical part, it addresses a significant aspect of life in Dačice, particularly in the 19th and 20th cen-turies, which is the industry of Dačice. Based on the study of street names, it can be concluded that industry was of great importance to Dačice during this time and was reflected in the street names. Therefore, in this master …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ix0by/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Václav Kaška, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Lukáš Fasora, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství historie pro střední školy / Učitelství historie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Přípravná a základní plavecká výuka v mimoškolních kurzech v Praze
Markéta ZETOCHOVÁ -
Postoje a znalosti studentů učitelství přírodopisu a učitelů z praxe k tématu role vegetace v životním prostředí člověka v období globální klimatické změny
Kristýna ŠEVČÍKOVÁ -
Výuka základů první pomoci v zájmových útvarech pro mimoškolní vzdělávání
Eva Dvořáková -
Aktivita, samostatnost a tvořivost dětí a dospělých v mimoškolním prostředí
Lenka DVOŘÁKOVÁ -
Agresivita a šikana ve školním a mimoškolním prostředí
Marika JANÍKOVÁ -
Využití projektového vyučování v oblasti Člověk a jeho svět na příkladu celoročního projektu Tajemné muzeum
Kateřina Šmídová -
Muzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolní
Jana HRŮZOVÁ -
Měření finanční stability a výkonnosti firmy a jeho místo v řízení rodinné firmy
Maryia Piatrovich