The position of social media in Turkey in comparison with the EU – Utku Asarkaya
Utku Asarkaya
Diplomová práce
The position of social media in Turkey in comparison with the EU
Postavení sociálních médií v Turecku Ve srovnání s EU - Politické hledisko
Anotace:
Abstrakt: V dnešním světě se použití sociálních médií stává stále důležitějším. Můžeme pozorovat jejich vliv v každé oblasti života. To nabízí mnoho příležitostí společnosti, jako například bezplatná komunikace, anonymita, rozvoj nových vztahů a upevňování starých. Dokonce i politici si uvědomili, že sociální média jsou nejjednodušší cestou, jak se přiblížit voličům. V této práci budou analyzovány …víceAbstract:
Abstract: In today’s World social media usage is becoming more and more critical. We can see its impact in every area of the life. It offers a lot of opportunities to society, such as; free communication, being anonymous, developing new relationships and reinforcing the old ones. Even the politicians have realized that social media is the easiest way to reach the voters. In this thesis, differences …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social media campaign
Ivan Komlenović