Petr Kolář

Diplomová práce

Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017

Political marketing in the Czech Republic on the example of a pre-election campaign in 2017
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá politickým marketingem používaným v předvolebních kampaních. Cílem práce je analýza předvolební kampaně politického hnutí ANO 2011, rozbor použitých nástrojů politického marketingu a zhodnocení této kampaně. První kapitola je zaměřena na problematiku politického marketingu, jeho nástroje a odlišnosti od marketingu komerčního. Druhá kapitola práce se věnuje teorii komerčních …více
Abstract:
This diploma thesis deals with political marketing used in pre-election campaigns. The aim of this thesis is to analyze the communication strategy of the ANO political movement 2011 in the pre-election campaign in 2017, to analyze the tools of political marketing and to evaluate this campaign. The first chapter focuses on the issue of political marketing, its tools and differences from commercial marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73114