Bc. Nikola Korbelová
Bakalářská práce
Marketing a volební úspěch
Marketing and Election success
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mediální kampaní Voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2010. Detailně sleduje jednotlivé nástroje mediální kampaně aplikované politickou stranou Věci veřejné. Zaobírá se konkrétními kroky, východisky, a komentáři autora. V závěru je zasvěcené zhodnocení badatele a doporučení, které vyplynulo z výzkumné práce.Abstract:
The bachelor thesis is focused on a media campaign in terms of Election of the Chamber of deputy of Czech republic which made place in 2010. It’s getting throught particular technics of media campaign of political party „VV“. Analyses individual steps, recources, comments. By the end of the thesis becomes author´s informed evaluation and recommendation that came out of from the research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ytkcr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.