Julie Zlateva

Bakalářská práce

Green marketing a jeho vliv na rozhodování spotřebitelů.

Green marketing and its impact on consumer decision making, greenwashing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit vnímání spotřebitelů v rámci tzv. green marketingu u vybraných subjektů, posoudit význam tohoto přístupu vzhledem k nákupnímu rozhodování spotřebitelů a navrhnout doporučení pro zainteresované subjekty.
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to assess the perception of consumers in the so-called green marketing for selected entities, to assess the importance of this approach with consideration to consumer purchasing decisions and to propose recommendations for stakeholders.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Valery Senichev, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management