Marek Kodeš

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa.

Marketing Strategy of the Chain of Restaurants Potrefená Husa.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec restaurací Potrefená husa. Kombinací teoretických znalostí a praktické práce v terénu popisuje, jakým způsobem tento projekt funguje. Za pomoci SWOT analýzy a zevrubného popisu současného konceptu navrhuje možné změny současné marketingové strategie.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of Potrefená Husa (a franchised chain of restaurants owned by Staropramen). By the combination of theoretical knowledge and practical fieldwork this project describes how this innovative idea of branded restaurants has been developed. Through a SWOT analysis and in-depth research I have obtained new ideas to improve the recent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: David Petřík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27844