Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa. – Marek Kodeš
Marek Kodeš
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa.
Marketing Strategy of the Chain of Restaurants Potrefená Husa.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec restaurací Potrefená husa. Kombinací teoretických znalostí a praktické práce v terénu popisuje, jakým způsobem tento projekt funguje. Za pomoci SWOT analýzy a zevrubného popisu současného konceptu navrhuje možné změny současné marketingové strategie.Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of Potrefená Husa (a franchised chain of restaurants owned by Staropramen). By the combination of theoretical knowledge and practical fieldwork this project describes how this innovative idea of branded restaurants has been developed. Through a SWOT analysis and in-depth research I have obtained new ideas to improve the recent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: David Petřík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27844
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza podniku Pivovary Staropramen a.s.
Martin Dráha -
Komparativní analýza nabízených služeb a produktů gastronomických provozoven sítě pivovarů Staropramen Potrefená Husa
Pavel Haas -
Komparace značkových restaurací českých pivovarů ve vybraném regionu
Lucie Kondelíková -
Franchising jako metoda podnikání v gastronomii: analýza konceptu Potrefená Husa
Lukáš Drápela -
Národní nebo globální: vliv mcdonaldizace na restaurační zařízení (případ franchisingové restaurace Potrefená husa)
Lenka Oršulová -
Franchising jako metoda vstupu na trh
Renáta Urbanová -
Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa
Lenka Krejčíková -
Franchising jako metoda vstupu na trh
Denisa Grešlová