Marek Kodeš

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa.

Marketing Strategy of the Chain of Restaurants Potrefená Husa.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec restaurací Potrefená husa. Kombinací teoretických znalostí a praktické práce v terénu popisuje, jakým způsobem tento projekt funguje. Za pomoci SWOT analýzy a zevrubného popisu současného konceptu navrhuje možné změny současné marketingové strategie.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of Potrefená Husa (a franchised chain of restaurants owned by Staropramen). By the combination of theoretical knowledge and practical fieldwork this project describes how this innovative idea of branded restaurants has been developed. Through a SWOT analysis and in-depth research I have obtained new ideas to improve the recent …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: David Petřík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27844