Karel Kotoun

Diplomová práce

Team Management 3.0: Virtual team management with gamified aspects

Management 3.0; Virtualni management s gamifikovanymi aspekty
Anotace:
Cilem teto prace je analyzoat zaklady gamifikace, jakozto take studovat vedeni lidi na zaklade jejich osobnostnich profilu. Dle techto predpokladu bude tedy hlavnim cilem tvorba funkcniho designu softwarove aplikace pro management a zamestnance pro novou, nadchazejici eru lidskeho rizeni. Dana aplikace umozni sbirat velka mnozstvi dat o jednotlivych clenech tymu (Big Data zalozena aplikace), coz bude …více
Abstract:
The aim of this paper is to analyse gamification practices as well as to study management by personalities. Upon this basis the objective will be to design a management software for the new management era that will collect large quantities of data about individual team members (Big Data-based software), thus enabling managers to allocate new team members onto teams upon their personalities, skills …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Václav Karban

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49168

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod