Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti ČEZ, a.s. – Lucie Šrámková
Lucie Šrámková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti ČEZ, a.s.
Customer Satisfaction Marketing Research with Services of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti ČEZ, a.s.“ je zaměřena na kvalitu poskytovaných služeb této společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na teorii marketingového výzkumu a představení společnosti a druhá část popisuje průběh celého mnou prováděného výzkumu a také obsahuje výsledky výzkumu …víceAbstract:
This bachelor thesis entitled ,,Customer satisfaction marketing research with services of the company, ČEZ, a.s.“ is focused on the quality of the provided services of this company. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is focused on the theory of marketing research and presentation of the company and the second part is describes the course of the my research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠRÁMKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti ČEZ, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3dpli4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková