Bc. Vladimír Pícha

Bakalářská práce

Kompetence českých politických stran

Competence of Czech Political Parties
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kompetencemi českých politických stran. Kompetence jsou jedním z často zmiňovaných faktorů volebního rozhodování. V teoretické části jsou popsány koncepty politického marketingu (například tematické vlastnictví nebo valenční model), které poskytují teoretické pozadí pro výzkum. K získání relevantních dat byl využit kvalitativní výzkum ohniskovými skupinami. V analytické části …více
Abstract:
The subject of the bachelor’s thesis are competencies of the Czech political parties. Competencies are one of frequently mentioned elements of voting decision. Political marketing concepts (e.g. issue ownership or valence model) are described in the theoretical part of the paper providing scholarly background for research. Qualitative research in form of focus groups was employed to obtain relevant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Petra Marie Giňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie