Bc. Jiřina Navrátilová

Diplomová práce

Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo

Intercultural Marketing and Communication: Czechia and Germany
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na českém a německém trhu, rozdílnými postupy při využití marketingových nástrojů společností, zabývajících se prodejem nábytku a interiérového zařízení, a odlišným pohledem na její vnímání koncovým spotřebitelem. Pro lepší pochopení vzájemných vztahů České republiky a Spolkové republiky Německo práce rozebírá všeobecné základy komunikace, kultury …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communications to Czech and German markets, different procedures for the use of marketing tools companies engaged in the sale of furniture and interior decoration, and a different view on the perception of the end consumer. For a better understanding of the interrelationships Czech Republic and Germany thesis analyzes the general basics of communication, culture and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní