Bc. Jiřina Navrátilová

Master's thesis

Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo

Intercultural Marketing and Communication: Czechia and Germany
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na českém a německém trhu, rozdílnými postupy při využití marketingových nástrojů společností, zabývajících se prodejem nábytku a interiérového zařízení, a odlišným pohledem na její vnímání koncovým spotřebitelem. Pro lepší pochopení vzájemných vztahů České republiky a Spolkové republiky Německo práce rozebírá všeobecné základy komunikace, kultury …more
Abstract:
This thesis deals with marketing communications to Czech and German markets, different procedures for the use of marketing tools companies engaged in the sale of furniture and interior decoration, and a different view on the perception of the end consumer. For a better understanding of the interrelationships Czech Republic and Germany thesis analyzes the general basics of communication, culture and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní